RC Review - Hunger Games #2

Počet stran: 335
Nakladatelství: Fragment
Překlad: Dušek Zdík
Rok vydání: 2011
Anotace: Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje!
Katniss dosáhla vít
ězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?
První větaDál svírám v dlaních polní láhev, ačkoliv všechno teplo z čaje už dávno vyprchalo do mrazivého vzduchu.

Turné vítězů:
Katniss s Peetou, coby vítězové posledního ročníku Hladových her, by měli mít po celý svůj život klid. Jenže už na konci prvního dílu bylo jasné, že tomu tak nebude. Trik s bobulemi přijal Kapitol jako akt vzpoury a chce se bránit, jenže to nebude mít tak jednoduché. V okolních krajích totiž proběhne povstání. Do toho všeho musí Katniss s Peetou jako vítězové konat takzvané Turné vítězů. Jde o návštěvu vítězů nejnovějšího ročníku Hladových her okolních krajů. Vítězové musí čelit narážkám a vlastnímu svědomí, protože nejspíš není nejjednodušší postavit se před rodiny dětí, kterým jste vyfoukli výhru, tudíž i život a některé jste si opravdu velmi oblíbili. Jako Katniss Routu.

335 stránek plných akce a napětí:
Tumblr_m360plmijv1r94uu2o1_500_largeJak jsem si tak četla recenze na všechny tři díly, tak jsem si myslela, že nejvíce se mi bude líbit jednička. Po přečtení druhého dílu, ale musím uznat, že podle mého je lepší. Možná jde o rozvinutí politických podmínek více akčnosti a napětí. Ano, na „pouhých“ 335 stranách naleznete tolik akce, jako byste se dívali na 50 hodinový film s Jackie Chanem. :-D
Ani špetka tu nechybí a opravdu je to tak akorát.

Arxtmkeciaenfk1_largeHodnocení:
Tato kniha a troufám si tvrdit, že i celá série je naprosto úchvatná, okouzlující a velmi strhující. Suzanne Collins je naprosto skvělá autorka. Vše vystihne do detailů, vše má hlavu a patu a nechybí tu ani to, že čtenář musí použít kapku svojí logiky. Společně s knihou se přenesete do Panemu, odkud není cesty zpět. Já jsem si romantický, ale velmi nebezpečný příběh okamžitě zamilovala. Kniha vás nutí číst dál a dál, jenže potom si uvědomíte, že už jen jeden díl a je konec.

5/5