16. 5. 2012

RC Review - Návrat do údolí stínů

Návrat do údolí stínů (Petr Kopl)
komiks
Série: Údolí stínů
Díl: první
Počet stran: 128
Nakladatelství: AlPress
Překlad: -
Rok vydání: 2011
Anotace: David se probudí v podivném domě s naprostou ztrátou paměti. U své postele najde dětskou chůvičku. Tajemný hlas v ní se stane Davidovým jediným průvodcem po domě plném zrůd. Postupně se dozví, že utrpěl vážné zranění a dům je vězením jeho mysli. Jediný způsob, jak znovu procitnout do reality, je postavit se tváří v tvář nepředstavitelné hrůze.
První bublina: „Kde to jsem?“

Forma psaní:
Tato kniha je velmi zajímavá, díky formě, jakou je psána. Jedná se totiž o komiks. Kresba je černobílá a velmi zpracovaná do detailů. Někde až moc přehnaná, ale k tomu se ještě dostanu.

Stručný děj:
David se probudí v domě. V domě, který mu není ani trochu povědomí a zdá se mu strašidelný. Říkáte si, že jde o vcelku o nic? Tak to ještě nevíte, že David utrpěl úplnou ztrátu paměti. Postupně odhaluje tajemství svoje, domu i svého bratra.

Hodnocení – kresba:
Jak už jsem říkala, kresba je černobílá, ale moc se mi nezamlouvá. Je podle mě moc přehnaná a ..... divná? Asi ano. Jednoduše se mi svou složitostí nelíbila, ale někdy může mít přesně opačný názor.

Hodnocení – příběh, zápletka:
Musím přiznat, že děj knihy se mi velmi líbil a připadal mi velmi originální. Možná by to mělo větší úspěch jako beletrie, ale každý má rád něco jiného a já nikomu neberu jeho názor, jen se snažím říct, že kromě kresby se mi na knize líbilo takřka vše!

3/5



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)