7. 5. 2012

Snoop!

Včera jsem si řekla, že bych chtěla svůj blog něčím oživit a nějakým způsobem mě napadl projekt Snoop. Asi by bylo fajn přejít k takovým obecným informacím. 


©    Jedná se o nepravidelný článek, který se bude na blogu objevovat kdykoliv, snad v rozmezí 14-ti dnů
©    Budu „Snoopovat“ české blogery, pokud se mi poštěstí, třeba i nějakého českého autora
©    Vždy napíšu bloggerovi/ce otázky a on/a mi na ně zodpoví
©    Poté je zveřejním na blog i s obrázky zaslanými samotným bloggerem, popřípadě vložím screenshoty blogu
©    Název bude vždy Snoop(=šmírovat) dvojtečka a potom, co vlastně snoopuji :-D 

To by asi na začátek mohlo stačit. Už teď jsem si dojednala nějaké blogerky, který by byli ochotné mi na pár otázek odpovědět a pokud byste někdo měl zájem, napište mi do komentářů kontakt, popř. adresu blogu! :) 

A k čemu to všechno?
Určitě víte, že knižních blogů je v České republice spousta! A z recenzí se dá vyvodit, které knihy má bloger/ka nejradši, ale já se (v určitých mezích) podívám do bloggerova života. 
Nebudu se nimrat někam do álelůja, ale budou mě zajímat věci kolem blogu, četby atd... 
Nakonec, se můžete podívat na takový buttonek projektu: 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)