6. 6. 2012

My Week In Progress (2)



Trošku starší meme pořádané Nikki Finn.

Cílem je vyplnit kratičký dotazník. Musím přiznat, že je to opravdu zábava!.. :)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Železný král - Julie Kagawa

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Shrek třetí. Naprostá dokonalost! :) Miluju oslíka! :-D

Čím sis naposledy udělala radost?
Nové pyžamo s kravičkama! :))

Co naposledy se ti zdálo?
Šla jsem lesem a v ruce jsem držela plyšáka, který mi ale furt padal na zem.
Neví sakra někdo, co to znamená? :-D

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Už nevím kde, ale našla jsem informaci že bude vydán další díl Mediátora!
No není to senzace? :)

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
pomelo, kiwi a paprikové chipsy :-D

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Edd Sheeran - Lego House 

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Nesnášíííííím fyzikuuu! (Já vím, že jsem minule psala něco podobného, 
ale já bych to teď klidně zařvala ne kohokoliv, kromě paní fyzikářky! :D) 

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když jsem blbli s mojí nejlepší kamarádkou. Nenapíšu vám tady co jsme dělali - 
prostě jsme kravily. :-D

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Návštěva strejdy, tety, sestřenky, štěňátka a dětského dne - kde jsem vyhrála záložky,
co půjdou do soutěže! :)

Co máš právě na sobě?
Hnědé tepláky, žlutě tričko se zebrou aneb domácí pohodička! :)

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Katniss, protože teď zrovna čtu Hunger Games 3 - Síla vzdoru a musím říct,
že co ona musí prožít, je vážně děsivéé...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)