1. 7. 2012

Posuď knihu podle obalu (9)

Obálka titulu Harry Potter a tajemná komnataKniha:  Harry Potter a Tajemná komnata
Autor:  J.K.Rowlingová
Nakladatelství: Albatros
Anotace: Vítejte podruhé v Bradavické škole čar a kouzel. Harry se vrací po prázdninách do školy a netuší, že tentokrát mu hrozí smrtelné nebezpečí. V Bradavicích se začínají dít prapodivné věci, při kterých tuhne krev v žilách, a nikdo z žáků netuší, že pradávná legenda se stala skutečností.


Názor na obálku:
Minulou neděli jsem hodnotila obálku k prvnímu dílu, takže dnes se podíváme na zoubek obálce k dvojce. Celá obálka působí velice příjemně, i když možná trošku dětinsky. Nejhezčí   
na celé obálce je samozřejmě fénix. A taky se mi moc líbí plánek školy, který je nakreslený na vazbě zevnitř. Sice se to netýká obálky, ale i tak si myslím, že to stojí za zmínku a je to strašně hezké. Ale mají tam chybu! V Nebelvírské věži mají nakreslenou ložnici a v patře nad ní je společenská místnost. V knize a ve filmu je to ale obráceně! :O Je to takový detail, ale já bych se musela přemáhat, abych to sem nenapsala, jelikož jsem strašný perfektcionalista. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)