23. 6. 2013

Letní knižní výzva - úvodní článek

Ahoj! 
Jsem zpět z Anglie (o tom bude jiný článek) a hned co jsem si šla pročítat zameškané články mých oblíbených blogů jsem narazila na letní knižní výzvu. Je to přesně něco, co jsem hledala a co jsem našla, takže ještě jednou děkuju!  A pokud nevíte, kdo má tuto výzvu na svědomí, tak je to Zuzzi a Táňa. Informativní články články najdete zde.  Tak a teď už k tomu, jak výzvu pojmu já. 


K dispozici bylo celkem 6 kategorií, podle počtu knih, které chcete přečíst. Celkem jsou dva způsoby, jak se výzvy zúčastnit, ty tu vypisovat nebudu, protože si je můžete přečíst u Zuzky v úvodním článku. Nicméně, já si vybrala cíl 20 knih, které chci přečíst. 20-ku jsem vybrala
 ze dvou důvodů. Zaprvé protože si myslím, že 20 knih bych ještě mohla zvládnout a doufám, že se mi to podaří a také kvůli obrázku u 20-ti knih, který asi nejvíce vyjadřuje mé prázdniny. Ty svoje totiž nebudu trávit u moře nebo v cizině, ale v táboře, na vodě nebo pod stanem :) 
Uvidíme, jak to půjde. Jako bonus bych se chtěla vždy po dočtení knihy vyfotit tam, kde jsem ji dočetla + samozřejmě recenze. A co Vy? Účastníte se nějaké výzvy a jaké máte plány na prázdniny? :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)