28. 6. 2013

Summer is coming!

Ahoj!
Další informační článek, které mě tak baví. Nebude vůbec dlouhý. Jsou tu prázdniny a s nimi i spousta času na čtení. Předem se omlouvám, že v červenci na blogu prakticky mrtvo, protože domů přijedu na delší dobu až 4. srpna. Do té doby budu pořád jen balit, vybalovat, prát, žehlit a zase balit. Bude to celkem sranda... Občas nějaký ten článek přibude, ale neslibuju jich moc. Zato ale budu hodně číst a dělat s poznámky, abych mohla napsat spoustu recenzí! :) Také se účastním letní výzvy, kde jsem sama sobě dala za úkol přečíst 20 knih, tak snad to zvládnu.

Tak  tyhle krásky bych chtěla všechny přečíst. Anglické knihy se mi tedy asi přečíst nepodaří, ale Milý Johne už mám rozečteno. Mám ještě doma kupičku knih, které už mám v poličce docela dost dlouho  a chtěla bych je také přečíst, ale tolik si zase nevěřím :-D 

To je asi ode mě vše. Na konec asi už jen -> užijte si co nejvíce prázdniny, čtěte a dávejte na sebe pozor. Zase někdy, AHOOOOJ :-) 
TerezZ

1 komentář:

  1. Aj ja som sa pripojila letnej knižnej výzvy :) ja mám zatiaľ pláne prečítať 15 kníh, ale možno to zmením :) Veľa šťastia :)
    (Svet-fantazie.blogspot.sk)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)