21. 4. 2012

RC Review - Má noc je tvůj den

Má noc je tvůj den (Melanie Rose)

Série: knihy z edice Kassandra
Díl: Má noc je tvůj den
Počet stran: 329
Nakladatelství: Metafora
Překlad: Karel Červenka
Rok vydání: 2011
Anotace: Jessiku Taylorovou zasáhne blesk. Když se pak ale v nemocnici vzbudí, všichni jí tvrdí, že je jakási Lauren Richardsonová, matka čtyř dětí. Lékaři její protesty přičtou ztrátě paměti a Jessice nezbývá než odjet s manželem (kterého ovšem nikdy neviděla).
To horší má ale teprve přijít. Zatímco jako Lauren spí, jako Jessica vede dál svůj život svobodné slečny. A kdykoli usne jako Jessica, probudí se coby uhoněná matka s horou problémů. Jedním z nich je maličký Teddy s mozkovou dysfunkcí, pak manžel Grant, který nejspíš něco tají, umíněný mladý muž, který byl zřejmě jejím milencem… Je toho zkrátka dost a jedna duše ve dvou tělech má co dělat, aby to všechno zvládla. S láskou jde ale všechno. Dokonce i nemožné.
První věta: Frankie mě v Downs radostně táhla prašným parkovištěm na zastřižený trávník, kde jsem se zastavila, abych se nadýchala podzimního vzduchu, nakonec vděčná, že jsem venku: pryč z výfukového zápachu blízké silnice a stísněnosti malého bytu.

Stručný děj:
Jessika Taylorová si žije vskutku normální život, než se to stane...
Jessiku zasáhne blesk a celý život se jí obrátí vzhůru nohama, tedy skoro...
Skoro? Ano, skoro!
Přestavte si, že jste normální teenager a užíváte si život dokud to jde a pak usnete a jste dospělák, který vstává ráno v pět, aby přišel brzy do práce a má spoustu starostí a když dospělák usne, vše jde zase dokola...!

Moje hodnocení:
Kniha mě zaujala ihned napohled, kde je vidět, že hlavní postavy jsou úplně rozdílné, jak plyne z obálky a také úplně rozdílné, jak plyne z děje knihy!
Kniha je v nakladatelství Metafora zařazena do edice Kassandra, ve kterém jsem našla většinou romantické knihy, které většinou moc nečtu, ale jako oddychové čtení, proč ne? 
Kniha mě velmi překvapila. Co jsem od knihy čekala se mi téměř vyplnilo, ale i tak to bylo jedno velké překvapení. Rozhodně mě zaujalo, jak se příběh Lauren vyřeší a jestli vůbec někdo zjistí, že Lauren vlastně není Lauren. No a kdo na celou zápletku přijde? To vám neprozradím, jelikož bych nerada spoilerovala a také to bylo a stále je největší překvapení knihy!

4,5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)