22. 4. 2012

RC Review - Máš proč věřit

Máš proč věřit (Jessica Inclán)

Série: Croyants des Trois
Autor: Jessica Inclán
Překlad: Edita Drozdová
Díl: druhý
Počet stran: 269
Nakladatelství: Metafora
Anotace: Sariel, Rufus a Felix, tři bratři nadaní magickou mocí, nad nimiž dokáže zvítězit jen nejmocnější kouzlo na světě - láska.
Fabia Fairová je čarodějka. Když ale na vymrzlé ulici najde bezmocného mladého muže postiženého naprostou ztrátou paměti, nedokáže si s tím poradit ani ona. K jejímu úžasu se však později ukáže, že i on patří ke Croyantům, lidem nadaným magickou mocí. A nejen to. Za útokem na něho stojí jejich společní nepřátelé. Když pak unesou Fabiina bratra, nemilosrdný boj mágů začíná. Začíná však i něco jiného - láska. Mezi krásnou čarodějkou a zachráněným mágem Rufusem zahoří plamen vášně. Co si ale počít, když je zlá kouzla uvrhnou do dvou přízračně spojených, a přesto beznadějně oddělených světů?

...

Celý děj tohoto dílu se dobově odehrává před prvním dílem. Ze začátku mě trošku doprovázely zmatky, protože jsem si to nesrovnala v hlavě, ale potom už se to dá zvládnout! 

Postavy:
Jako v předchozím díle, tak i tato je věnována jednomu ze tří bratří, Rufusovi. I v tomto díle se setkáváme s nějakým tím románkem mezi Croyanty.
Fabia Fairová je čarodějka. Je milá, obětavá a silná. Nechybí jí kuráž a sebevědomí.
Přiznejte sami? Vzali byste si do bytu úplně cizího nemocného člověka do bytu a ošetřovali ho? A ještě když zjistíte, že nepatří k Moyenům, ale Croyantům? Používá magii, ale vše není tak, jak se zdá.

Rufus je jeden ze tří bratří, kteří jsou obdařeni magickou mocí.

Akce:
Magical_sorceress_by_beautygirl490-d3fph4l_largeTak v této knize opravdu ani špetka akce nechybí. Už jen proto, že se tu odehrává nemilosrdný boj všech mágů. Myslím, že tento díl je s akčností mnohem lepší než první, ale po dějové stránce si myslím, že je to naopak.

Pojmy a dojmy:
Máš proč věřit je spíše na oddechové čtení, romantická povídka, která má zajímavou zápletku a děj.
Stejně jako u předchozího dílu mi vadili zaklínadla ve francouzštině.
Například: Je compre tout. Zkusila jsem nebýt líná a zkusila jsem si to pomocí slovníku přelouskat a vyšlo z toho něco v podobě: všechno je srozumitelné nebo chápu všechny ! 

Hodnocení:
Jak už jsem řekla, tato kniha se hodí spíše jako oddechové čtení na mrazivé večery. Celý příběh je zajímavou součástí celé trilogie od Jessici Inclán. Rozhodně si pořídím i poslední díl s názvem: Věř mi.
Nejsem vyloženě romantik, ale tyto příběhy jsou milé a potěší.

3,5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)