21. 4. 2012

RC Review - Stefanovy deníky #1

Stefanovy deníky 1 - Zrození (L. J. Smith a spol.)

Série: Stefanovy deníky
Autor: L. J. Smith
Překlad: Milena Hordinová
Díl: první
Počet stran: 237
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Pak si určitě nenechte ujít další napínavou upíří sérii, ve které vás opět čeká velká dávka napětí, tajemna a romantiky. * 8. září 1864. Ona není tím, kým se zdá. Mělo by mě to překvapit? Vyděsit? Ranit? Jako kdyby nic z toho, co jsem znal, z toho, co jsem se naučil, z toho, čemu jsem celých sedmnáct let věřil, nebyla pravda. Ještě jsem cítil, jak mě líbala, jak mi svými prsty tiskla ruce. Pořád jsem po ní toužil, a přesto mi v uších zněl hlas rozumu: Nemůžeš milovat upíra! Kdybych měl jednu z jejích sedmikrásek, mohl bych otrhávat lístky a nechat kytku, aby rozhodla za mě. Mám ji rád...nemám ji rád...mám... Miloval jsem ji. Určitě. Na tom, co bude dál, mi nezáleželo. Mělo se moje srdce ubírat tímto směrem? Kéž bych měl mapu nebo kompas, aby mi ukázaly cestu. Ale ona má moje srdce a je mojí zářící hvězdou...a to by mělo stačit.
První věta: Den, kdy se změnil můj život, začal jako každý jiný...

Postavy:
Dva bratři. Jedna žena.
Tumblr_lxx5d2y16y1r5lsd5_largeDamon a Stefan Salvatorovi jsou zcela rozdílní.
Stefan je takový "správný synek". Na rozdíl od svého bratra Damona respektuje svého otce a poslouchá ho. Jenže není tak šťastný. Damonovi závidí jeho lehkovážnost a i to, že se nemusí ženit. Stefan si totiž musí vzít Rosalyn, dívku, se kterou si jako malý hrával, chce se přinutit ji milovat, aleLÁSCE NEPORUČÍ!
Tumblr_m2hhl4ijkt1qbem7no3_250_largeDamon nemá na ženění ani pomyšlení. Rád flirtuje, ale nerad se někomu zavazuje na delší dobu, na rozdíl od svého bratra. Je voják, takže nebrání svému otci v rozhodnutí, komu přenechá statek Veritas a všichni tři vědí, že Stefan má šance opravdu větší.

9b6bb0557a47cd30d690377e84f2a5cc6b8ede74a252-vspqnz_fw554_largePotom je tu dívka... Katherine. O tom, že je krásná a chytrá není pochyb. Ale co její minulost? To, že není obyčejná už zjistil Damon i Stefan, ale jak se vypořádají s jejich otcem, který na lidi jejího druhu chystá past a smrt? Stefan s Damonem se ji rozhodnou chránit, ale vše nejde, tak jak by mělo.
Za prvé se touto situací změní Damonův a Stefanův život. A co víc ...
Zničí to jejich bratrskou lásku.

Moje hodnocení:
Stelena_large
Rozkošnéé! 
Po tom, co jsem přečetla Temné vize od stejné autorky, tak jsem ani nečekala, že je nějaká kniha od L. J. Smith je překoná. A ano, nepřekonali je ani Stefanovy deníky...
Z této knihy nejsem ani trochu překvapená! Vůbec mě neoslovila a zdála se mi nudná.
Podle všech ostatních recenzí, před tím, než jsem si Stefanovy deníky pořídila, jsem četla, že jde o nezajímavou a místy nudnou knihu, stejně jako u Upířích deníků... Přesto jsem knize chtěla dát šanci a zjistit, jak se mi kniha bude líbit...
Ale jsem zklamaná. Vadil mi styl, jakým je kniha napsána a potom je tu hlavní problém, který je myslím u knih docela důležitý.
Umění vtáhnout člověka do děje...
U této knihy jsem s tím měla jaksi problém, ale neváhala jsem si přečíst recenze na další dva díly a zjistila jsem, že se čtenářům líbí mnohem víc a že je tam spousta akce a taky nemám ráda neúplné série. Každý by měl dostat druhou šanci a to nejen lidé...

3,5/5


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)