22. 4. 2012

RC Review - Stefanovy deníky #2

Stefanovy deníky #2 - Chuť krve (L.J. Smith a spol.)

Série: Stefanovy deníky
Díl: druhý
Počet stran: 215
Nakladatelství: Fragment
Překlad: Milena Hordinová
Rok vydání: 2011
Anotace: Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Pak si určitě nenechte ujít další napínavou upíří sérii, ve které vás opět čeká velká dávka napětí, tajemna a romantiky.
Stefan a Damon Salvatore se stali upíry a musí se vypořádat s následky svého osudu. V rodném městečku Mystic Falls už pro ně není bezpečno. Na každém kroku je pronásledují lovci upírů. Vydají se tedy do New Orleans, které nabízí pokušení, ale i nebezpečí. V patách jim je totiž sadistický lovec upírů...
První věta: Básnící a filosofové, které jsem kdysi miloval, se mýlili.

Na úvod:
Série Stefanovy deníky pojednává o bratrech Stefanovi a Damonovi, kteří se ve svém rodném městě Mystic Falls stali upíry, díky dívce jménem Katherine.
První díl se mi líbil méně a tak můžu říct a doufám v to, že se série bude díl od dílu zlepšovat! 

Tradá do světa: (Může obsahovat mírné spoilery!!)
Stefan s Damonem se rozhodli odejít z Mystic Falls. Nejenom, že po nich jde teď celé město, jakožto po upírech, ale teď mají úplně jiný život, tak proč tvrdnout doma?
V rychlosti se rozhodnou pro New Orleans, ve kterém se vlastně celý děj odehrává.
Město New Orleans je plné zábavy, nových příležitostí a hlavně lidí.

Záměna charakteru:
Pokud jste četli první díl, nebo možná i jakýkoliv díl Upířích deníků, tak víte, čím jsou oba zvláštní, nebo jednoduše, jak se chovají.
Zatímco Damon je takový neohrabaný voják, tak Stefan je takový malý "pudlík", velice snadno podmanivý.
V druhém díle se ale dočkáme velkého převratu!!!

Moje hodnocení:
Na začátek bych chtěla moc pochválit obálku, která je opravdu moc pěkná! ;)
Co se týče dějové stránky, tak se v knize teoreticky řešila jen jedna zápletka, neřeknu která, protože nechci spoilerovat, ale byla opravdu asi jediná větší! :-D
Jak už jsem zmínila na začátku, tak mi tento díl se mi líbí o hodně více než jednička!

4/5

Z nějakého důvodu, mi na tuto knihu moc nešla napsat souvislá recenze.
Tak to prosím omluvte, možná je to z nemoci, ze které jsem tak úplně nevyléčila, ale nechci se vymlouvat! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)