30. 5. 2012

My Week In Progress (1)

Trošku starší meme pořádané Nikki Finn.
Cílem je vyplnit kratičký dotazník. Musím přiznat, že je to opravdu zábava!.. :)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?

Under the Never Sky - Veronica Rossi

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Naposled (dnes) jsem viděla Červenou Karkulku a bylo to dokonalé. Nebyla to pohádka, ale pěkný triller. Hlavní roli tu ztvárnila Amanda Seifred, kterou můžete znát z filmu Mamma Mia. Ještě chci poděkovat své kamarádce Zuzce, která mi tento film doporučila! 
Díky. :)


Čím sis naposledy udělala radost?
Pizzou - Prosciuto... A před týdnem jsem si koupila Rudou jako Rubín!...:)

Co naposledy se ti zdálo?
Nevim, jestli to můžu napsat... :-D  No, stála jsem na střeše  Národního divadla a.... 
Tam jsem spáchala smrtelný hřích! :-D Rozhazovala jsem knihy dolů. :( (Já vím, jsem hrozná!)

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Z knihy Temná akademie:
Ukázal zuby v širokém úsměvu. "Teď se můžeme poflakovat!"

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Ledová tříšť, šmoulí zmrzlina a steak s bylinkovým máslem.

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Taylor Swift - Save and Sound... (dokola!) :)


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Nesnášíííííím chemii!!!! :-D

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když si strejda pořídil nového pejska! Kdybyste ho viděli, je to pěknej cvalík! :-D 
Když mi přišla fotka, nemohla jsem se udržet a ??? O víkendu jí uvidím! :)

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Zaplacený tábor!!! :)


Co máš právě na sobě?
Růžové kraťasy a červené tričko s nápisem "SuperHero" :-D

Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Willinda z My Books My Loves. Slíbila mi, že se uvidíme!! :))






4 komentáře:

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)