24. 6. 2012

Posuď knihu podle obalu (8)


Kniha:  Harry Potter a Kámen Mudrců
Autor:  J.K.Rowlingová
Nakladatelství: Albatros
Anotace: Až do svých jedenáctých narozenin si o sobě Harry Potter myslel, že je jen obyčejný chlapec. Pak ale dostal soví poštou dopis, kterým byl zván ke studiu na prestižní soukromé Škole čar a kouzel v Bradavicích, a jeho život se rázem proměnil. Leccos se dozvídá o minulosti svých zemřelých rodičů, získá pár dobrých kamarádů, naučí se mistrovsky
hrát famfrpál a kvůli Kameni mudrců podstoupí smrtelný souboj se zloduchem Voldemortem...


Názor na obálku:
Musím říct, že mě překvapilo, kolik verzí obálek máme v ČR. Já dnes budu hodnotit obálku, kterou můžete vidět na obrázku vlevo. Musím říct, že se mi líbí, tak padesát na padesát. Hezky obálka vypovídá o knize ve smyslu, že jde ještě vcelku o pohádku (oproti ostatním dílům) a taky jsou tam všichni velmi dobře namalováni. Koukněte se třeba na Filche nebo na Minervu McGonnagalovou! Ale zase musím říct, že třeba Brumbál tady vypadá jako král z české pohádky, než jako čaroděj. Ale na druhou stranu se mi líbí mnohem více, než jiné české verze. 

    

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)