25. 6. 2012

RC Review - Percy Jackson 2

Percy Jackson 2 - Moře nestvůr (Rick Riordan)
Autor: Rick Riordan
Série: Percy Jackson
Díl: druhý
Počet stran: 303
Nakladatelství: Fragment
Překlad: Dana Chodilová
Rok vydání: 2010
Anotace: Mytologické bytosti ožívají...
Krvelačné nestvůry se bouří... Bohové z Olympu kladou další úkoly...
Poslední den školy to začalo! Hodina tělocviku se proměnila ve vybíjenou s lidožravými obry a Grover se dostal do průšvihu. 
Další špatná zpráva: Táboru polokrevných hrozí zničení...
Vydávám se s přáteli na výpravu, ze které se nemusíme všichni vrátit živí...
Jdeš do toho s námi?"

"Po klidném školním roce se na mně valí další problémy. 

Věčně problémový Percy Jackson:
Už je to skoro jeden celý školní rok, co Percyho nevyhodili ze školy. Právě na akademii Meriwether se Percymu začalo dařit. Našel si kamaráda Tysona a nemá velké problémy. Až do teď. Na poslední hodině tělocviku se z jeho spolužáků stanou příšery a z Tysona se vyklube kyklop. Celou situaci nakonec zachrání Annabeth a společně doputují do Tábora polokrevných. Akorát včas.

Další výprava:
Percy touží po dalším dobrodružství. Naskytne se mu příležitost a to při tom, že by chtěl společně s Annabeth zachránit Grovera, kterého drží Polyfemos, jako svou nevěstu a taky kvůli ne moc pěkné situaci v Táboře polokrevných. Kdyby získal zlaté rouno, tak by mohl zachránit Thaliin strom od jedu a tím také zachránit celý Tábor polokrevných. Jenže je tu jeden „menší“ problém. Zlaté rouno by se mělo nacházet v Moři nestvůr a to se nachází v Bermudském trojúhelníku. Podaří se Percymu, Tysonovi a Annabeth zachránit Clarrise a Grovera a vlastně celý Tábor?

Hodnocení:
Celkově se mi druhý díl líbil mnohem více než první. Příběh hezky graduje a je strašně zajímavý a naučný. V prvním díle mi možná trochu vadilo tolik mytologie, ale ve druhém díle to krásně koresponduje s akcí a napětím.
Série Percy Jackson patří mezi moje nejoblíbenější série a jsem moc ráda,
že se ve druhém díle objevilo pár nových postav, jako třeba Tyson. Stal se mým oblíbencem a jeho časté poznámky mi vykouzlili úšklebek na tváři. :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)