15. 7. 2012

Jsem zpět!

Ahoj všichni,
Tumblr_m5fdbucoyw1rvex7vo1_500_largevčera jsem se vrátila z tábora, který jsem si maximálně užila. Doufám, že i vy si užíváte prázdnin, ale teď k pár informacím:
1) V úterý opět na týden odjíždím. K internetu budu mít přístup asi jen příležitostně, ale články přednastavím a recenze si budu připravovat písemně a potom je doma přeťukám do počítače a šup s nimi na blog. 
2) Další video do Týdne s knížkou (projekt od Rodaw) plánuji až se za týden vrátím. Společně s tímto videem udělám i červencovou Měsíční chvástačku a jestli to stihnu, tak také Měsíční nej (projekt opět od Rodaw). Pokud si myslíte, že dělám jen projekty, které pořádá Rodaw, tak máte tak nějak pravdu, protože já ty její projekty fakt žeru. :D
3) Už vám jen řeknu abyste si pořádně užili prázdniny, hodně četli, chodili na procházky, jedli ovoce a zeleninu, sportovali a všechny možné ZDRAVÉ aktivity. :D

Mějte se hezky,
zdraví
TereZ :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)