15. 7. 2012

Posuď knihu podle obalu (10)

Největší obrázek výrobku Deník úúúplně obyčejného upíra – Moje "super" rodinkaKniha:  Deník úplně obyčejného upíra: Moje "super"rodinka
Autor:  Tim Collins
Nakladatelství: Fragment
Anotace:  Jmenuji se Nigel Mullet. V upíra jsem se proměnil, když mi bylo patnáct. V tomhle věku už zůstanu napořád, takže musím trávit věčnost bojem s akné, mutujícím hlasem a svou neobratností při balení holek…Trápí mě mé zoufalé pokusy o upoutání pozornosti mé životní lásky Chloe. Tak rád bych zabořil špičáky do jejího krku… Jsem mrtvý už víc než osmdesát let a přitom jsem ještě ani jednou neměl holku! A do toho musím neustále řešit mé neskonale trapné upírské rodiče, kteří se pokoušejí pít krev mým kamarádům. 

Názor na obálku: 
Celá tahle obálka se mi zdá úplně... božíí. :D Stačí jeden pohled a už víte, že půjde o něco vtipného. Kresby na horní části knihy jsou strašně pěkné a tak jednoduché, že si je prostě "zamilujete". Vlastně celá kniha je perfektně designově a originálně vyřešena. Je vedena jako deník a i uvnitř najdete spoustu pěkných a vtipných ilustrací, díky kterým vám kniha utíká pod rukama ještě rychleji. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)