15. 7. 2012

Vyhlášení vítězů!!

10.7.2012 tady u mě na blogu skončila soutěž, kterou pořádala Rodaw pro více bloggerů a nesla název: Vítejte prázdniny aneb prázdninová giveaway.  První výherce ode mě získá knihu Erebos a dvě záložky přímo ode mě. Druhý výherce knihu Krásní Mrtví 1 - Jonas a jednu záložku taktéž ode mě. No, a poslední výherce vyhraje knihu Temná akademie. 
A kdo pak jsou tedy ti šťastní?
Napínám vás..
Ještě vydrž! 
Dobře, tak já ti to tedy prozradím: 


1. cenu získává = NIKARIKA 
2. cenu získává = ABYSS
3. cenu získává = SUSHI 


Všem slečnám gratuluji a přeji příjemný požitek ze čtení.
Už jsem rozeslala informační mail, tak prosím o odpověď. Jelikož potom odjíždím, tak prosím odpověď nejpozději v úterý do 12:00. Díky moc všem za účast a hlavně milé komentáře - obzvlášť k otázce: Proč můj blog navštěvuješ? (Jestli vůbec). :)



1 komentář:

  1. Super! Děkuji! Už se těším na Erebos i záložky. :) Jinak gratuluji ostatním výherkyním. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)