28. 7. 2012

RC Review - Deník úplně obyčejného upíra

Deník úúúplně obyčejného upíra 1 - Moje "super" rodinka 
(Tim Collins)
Největší obrázek výrobku Deník úúúplně obyčejného upíra – Moje "super" rodinka
Autor: Tim Collins
Série: Deník úúúplně obyčejného upíra
Díl: první
Počet stran: 224
Nakladatelství: Fragment
Překlad: Dušek Zdík
Rok vydání: 2012
Anotace: Jmenuji se Nigel Mullet. V upíra jsem se proměnil, když mi bylo patnáct. V tomhle věku už zůstanu napořád, takže musím trávit věčnost bojem s akné, mutujícím hlasem a svou neobratností při balení holek… Trápí mě mé zoufalé pokusy o upoutání pozornosti mé životní lásky Chloe. Tak rád bych zabořil špičáky do jejího krku… Jsem mrtvý už víc než osmdesát let, a přitom jsem ještě ani jednou neměl holku! A do toho musím neustále řešit mé neskonale trapné upírské rodiče, kteří se pokoušejí pít krev mým kamarádům. 


Seznámení s knihou:
Celá kniha je psána jako deník, který si píše patnáctiletý kluk - Nigel Mullet. POZOR! Nigel není jen tak obyčejný - je to totiž upír! Takže teď si možná myslíte, že je kniha nudná a nezajímavá, když Nigel jako upír má všechny upíří schopnosti včetně neodolatelné krásy. Jenže to se mýlíte. Nigela proměnili jeho upíří rodiče, když mu bylo 15 let, takže v tomto stavu zůstane už navždy. Ani jedna z upířích schopností se k němu nedostavila. Ale možná někdy...

                                                                                                  ***
Chloe... Tak přesně tahle dívka se stala Nigelovou vyvolenou. Při tom, aby Nigel získal Chloenino srdce musí čelit nejrůznějším nástrahám "každodenního" života. Jeho největšími problémy jsou nejspíš: stydlivost, nejistota a to, že je upír. (Pochopitelně) :D
Scéna, kdy se Nigel snaží říct Chloe, že je upír je asi nejvtipnější. Ostatně posuďte sami a knihu si přečtěte!

                                                                                                  ***
Hodnocení:
Celkově bych knihu hodnotila velmi dobře. Příběh byl poutavý a v mnohých scénách jsem se zajíkala smíchy, i když při některých mi přišel Nigel svými názory a myšlenkami trochu naivní.
Z postav jsem si nejvíce oblíbila asi Nigela, protože díky němu tu je mezi řádky napsáno, že vždy existuje naděje. Je docela podivné tu dumat nad hlubokomyslnými názory u knihy, která je spíše na oddech, ale to nevadí! :D
Velmi vtipní mi přišli i rodiče Nigela a jeho sestra. 

Od knihy neočekávejte příliš, ale špatná kniha to rozhodně není. Spíše se kniha hodí pro mladší čtenáře, ale pokud máte rádi tento styl knihy a srandu, tak je asi jedno, kolik vám je let!;)

                                                                                               9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)