1. 8. 2012

RC Review - Krásní Mrtví 2 (Arizona)

Krásní Mrtví 2. - Arizona (Eden Maguire)

Autor: Eden Maguire
Série: Krásní Mrtví
Díl: druhý
Počet stran272
Nakladatelství: Fragment
Překlad: Drozdová Edita
Rok vydání: 2012
Anotace: Odhalí Darina včas temná tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých? 
Je to už skoro rok, co se Arizona utopila v Hartmannově jezeře. Podle všeho (a všech) to byla sebevražda… Opravdu? Opravdu by se ta silná, sebevědomá Arizona, suverénní, nepřístupná kráska z ellertonské střední školy utopila v jezeře? Darina musí Arizoně pomoci stejně, jako pomohla Jonasovi. Ale neviditelná křídla tlučou, Krásným mrtvým hrozí nebezpečí a čas běží…
Po Krásných mrtvých není několik týdnů ani stopy. Darině se po Phoenixovi strašně stýská. Snad se vrátí a pomůže jí vyřešit tajemství další záhadné smrti. 


Seznámení s knihou:
Další díl do série Krásní Mrtví nese podtitul Arizona. Již v prvním díle hlavní hrdinka Darina pomohla Krásným Mrtvým v případu objasňování vraždy Jonase Jonsona. Nyní na ni čeká další výzva - Arizona umřela podivnou smrtí a je pouze na Darině, aby odhalila okolnosti její vraždy. Podaří se jí to? Dokáže pomoci Arizoně, aby její duše našla klid? 

Postavy:
Musím uznat, že Arizonu jsem si oblíbila už v prvním díle, kde mě dostala svou drzostí a sarkastickými poznámkami, takže mi bylo docela líto, když byla další, která se vydala smrti vstříc. Arizona se utopila. Nebo alespoň tak si to všichni myslí - v Policie. Ale proč by chtěla zemřít, když vedla fajn život? Dokáže jí Darina pomoci, i když se podle mě moc nemusí?
Říct to jednoduše? Dobře, Darina je cvok. Už od konce prvního dílu je strašně přecitlivělá kvůli Phoenixovi. V knize sand není kapitola, kde by Darina nevzdychala nad svým životem, o tom, že Phoenix umřel a že bez něj nedokáže žít. Musí to být sice strašné, když přijdete o přítele/kyni, ale ona se s Phoenixem znala jen pár týdnů. 

Pocity z knihy:
 Mou oblíbenou postavou v tomto díle byla určitě Arizona a potom jsem si velice oblíbila Huntera, který se v tomto díle opravdu změnil. Naopak ještě více jsem si znepříjemnila názory na Darinu, ale když pominu to, jak pořád vzdychala a litovala se, tak zase musím uznat, že od prvního začala více používat mozek. :D 

Dlouho jsem přemýšlela, jak knihu ohodnotím a nakonec jsem se rozhodla, že určitě musím dát  více než u prvního dílu. No a protože jsem jednoičce dala 4,5/5 (=9,5/10), tak druhému musím dát: 

9,5/10




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)