13. 10. 2013

LIEBSTER AWARD TAG

Nominovala mě Lucy, které ještě jednou moc děkuji. 
Pravidla:
1) Řekněte o sobě 10 věcí.
2) Odpovězte na 10 otázek blogerky, která Vás nominovala.
3) Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4) Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
4) Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly.

10 věcí o mě:
1) Miluji fialovou barvu.
2) Strašně si potrpím na pohodlí.
3) Jsem nenapravitelný perfekcionalista. 
4) Jsem závislá na čajích.
5) Hrozně moc bych chtěla studovat v Bradavicích. Rozhodně tam mají zajímavější  předměty, než my tady u nás.
6) Miluju podzim.
7) Miluju tajemno, horrorové knihy, horrory a Halloween <3
8) Naprosto nesnášim matematiku. Nešla mi, nejde mi a asi mi ani nikdy nepůjde.
9) Mým nejoblíbenějším předmětem je francouzština a angličtina + tak trochu biologie a zeměpis.
10) Jsem strašně netrpělivá a když mi něco nejde, tak mě to ani nebaví.

Otázky pro mě: 
1) Kolik knih jsi schopna přečíst za měsíc? 
To záleží na tom, co je za měsíc. Pokud je třeba prosinec, tak jsem schopna, díky prázdninám, přečíst klidně kolem 10knih, ale pokud je normální školní měsíc, tak přečtu kolem 3-4knih. 
2) Čtete pouze jeden žánr, nebo více? 
Určitě se nebráním jakémukoliv knižní žánru. Samozřejmě mám slabost pro dystopie a horrorové knihy, ale klíďo si občas odpočinu u nějaké romantiky nebo fantasy knihy.
3) Jaká byla vaše nejoblíbenější kniha v dětství? 
Cokoliv od Jacqueline Wilsonové <3
4) Jak dlouho bloguješ? 
V lednu to budou už dva roky! :-O
5) Jsi s nějakými blogery v osobním kontaktu/chtěl bys být?
Tak zhruba 2x do roka se vidím s Rodaw. Každý den ve škole se bavím se Shadow3, čas od času spím u sestřenice Adull. V kontaktu bych chtěla být rozhodně se spoustou blogerů. Moc ráda bych osobně poznala Verču z blogu Knižní přátelství, Lucy, která mě nominovala a spoustu dalších! Niklaus, Vendea, Roxana, VeEee, Veryuu, Nikki Finn, Táňa, Zuzii... a bambioloin dalších blogerů, se kterými bych se chtěla setkat. :)
6) Které nakladatelství má dle tebe nejlepší obálky?
Každé nakladatelství má podle mě kousky,, kterými se mlže chlubit. Mě se ale nejvíce líbí obálky od nakladatelství CooBoo. Často nechává obálky originální, které jsou z 99% naprosto úžasné. Potom jsou naprosto super obálky nakladatelství Egmont nebo Baronet. 
7) Je nějaká určitá "rasa", "postava", kterou v knihách milujete? (andělé,  upíři, nemrtví..) 
Rozhodně miluju zombíky! O andělech jsem zatím četla jen tři knihy (Pád, Zavržený a Nadpozemská), ale rozhodně patří mezi moje oblíbenější kategorie "ras". Pokud jde o upíry, tak bych řekla asi tolik, že jsem je naprosto zbožňovala, ale postupně jsem zjišťovala, že mi chybí kniha s upíry, kde by byli upíři ne jako sexy, nebezpeční týpci, ale jako stvoření z minulosti. Pokud byste nějakou takovou knihu znali, tak mi dejte vědět!
8) Co používáš jako záložku?
V poslední době jsem si naprosto zamilovala vlastnoručně vyrobené záložky. Nejvíc jsem si udělala rohových záložek, které jsou praktické a naprosto úžasné. 
9) Čteš při jídle, koupeli, či jiných aktivitách?
Pokud nečtete v horké vaně s čajem, tak o hodně přicházíte! Je to naprosto úžasné a relaxační. 
10) Kam jdeš při návštěvě knihkupectví jako první? :)
Rozhodně k novinkám a ke slevám (muhehe:D). 

Otázky pro moje nominované:
1) Máš nějaký knižní zlozvyk?
2) Navštěvuješ knihovnu? 
3) Vzpomínáš si na svoje začátky s blogem? Jak dlouho bloguješ? 
4) Je nějaká kniha, která tě nebavila tak moc, že jsi ji ani nedočetla? 
5) Čteš i knihy v jiném jazyce? (angličtina,...)
6) Čteš i klasické knihy? Tzv. "klasiky"? 
7) Tvoje nejoblíbenější čtecí místečko? 
8) Jaký film, který byl zpracován podle knižní předlohy, máš nejraději? 
9) Je nějaké roční období, př kterém se ti čte lépe? 
10) Jakého spisovatele/blogera by jsi chtěla poznat osobně a proč? :) 

Koho nominuji: 
1) Shadow3
... dál opravdu nevím, koho nominovat, protože jak jsem tak koukala, tak spoustu blogů, už se účastnilo, ale pokud Vás ještě nikdo nenominoval, tak se určitě zapojte! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)