19. 2. 2014

Knižní chvilky #5


Ahoj všem,

dnes tu mám pro Vás knižní chvilky. Projekt, který jsem sama vymyslela a vůbec do něj nepřispívám, což je podle mého škoda, protože fotit mě baví a Vy se máte šanci dozvědět, co zrovna čtu. 
Dnes si budu číst knihu Kacíř a čarodějka, která je absolutně skvělá! Moc mě baví a to jsem zatím na straně 65. Dále na fotkách můžete vidět Hru o trůny, Zradu a 15 Minus, což jsou knihy, které mám už delší dobu rozečtené, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych je dočetla, i když jsou to všechno skvělé knihy! Snad se fotky líbí, mějte se fajn :)
PS: Za pár minut začíná hokej! Hrajeme s USA. Spoustu lidí si myslí, že to máme předem prohrané, ale po dnešních úspěších (zlato v rychlobruslení a stříbro ve štafetě :3) je třeba věřit v další, tak určitě držte našim palce :)










8 komentářů:

  1. Kacíř a čarodějka mě docela láká si přečíst :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky láká Kacíř a čarodějka, už po té knížce dlouho pokukuju a teď jí mají dokonce v levných knihách za 49 Kč, takže asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky. :) Knihu Kacíř a čarodějka bych si moc ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. 15 mínus by som chcela čítať.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé knihy! Já se teď chystám na tu Hru o trůny, objednala jsem si ji v UK a už dávno mi přišla, ale zatím jsem na ní neměla vůbec čas a upřímně ani náladu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Strašne by som si chcela prečítať Kacír a čarodejnica... myslím že sa k tomu dostanem cez leto :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý výběr knih! :) 15 minus jsem četla a líbilo se mi to, tak snad tobě taky. :)
    A nominovala jsem tě na blogger tag, budu ráda, když se zúčastníš :)
    http://literoza.blogspot.com/2014/06/blogger-tag.html

    OdpovědětVymazat
  8. Jako jedinou z těchto knih jsem četla Hru o trůny. Kacíř a čarodějka má moc hezkou obálku a ta Zrada vypadá taky zajímavě.

    Můj web: http://lovefantasybooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)