27. 12. 2015

Týden knihomola #2

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHDd4rZ4tc0Sh51vSjw2tW9kAWxRNBOop_CqQ9AdbvG2xkqiyExICXKmC8eWGdHt_D_-3thyphenhyphen1B2r8t1Z8GEFn7U8onKWHgNFcFAcpdFX6Q_GEFs6mQChyTJ_pUx26cFBzMjZX8IJjTxsV7/s1600/Untitled+2.jpg
Dnes tu pro Vás mám dávnou zapomenutou rubriku, kterou jsem vymyslela před více než rokem. Chtěla bych do rubriky přispívat pravidelně, budu používat různé gify a obrázky. Touto cestou bych se Vám chtěla trochu otevřít a poskytnout Vám nějaké novinky z mého knižního světa. Doufám, že se Vám budou články tohoto typu líbit a pokud byste chtěli, tak se určitě zapojte! Tady máte dva odkazy: TENTO na informativní článek o této rubrice a TADY je první článek této rubriky (poměrně starý :P). 

 Po více než roce jsem se vrátila k blogování!
dancing happy the simpsons homer simpson bart simpson


 A hned jsem napsala z fleku dvě recenze, na knihy, které jsem
četla před 8měsíci?!
 excited shocked exciting the fifth element chris tucker

 A navíc jsem konečně v knihovně ukořistila první díl Her o trůny! 
 excited tom hiddleston actor screaming

A další tři úžasné knížky, na které se strašně těším.
https://media1.giphy.com/media/PgctIQOdBcm3u/200.gif

Knihu Chyť mě jsem přečetla za jeden den! reaction supernatural queue reaction s spn

A teď se vrhnu na knihu Obyvatel. clapping snape snape approves

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)