6. 4. 2016

CO VYCHÁZÍ: DUBEN 2016

V dnešním článku Vám představím knihy, které vyjdou tento měsíc. Začneme například nakladatelstvím CooBoo. Určitě mi napište do komentářů, na které knihy se nejvíce těšíte vy! Z toho, kolik knih vychází mě jich zaujalo jen pár, což mě trošku zamrzelo, ale nechtěla jsem vás o článek ochudit.


CooBoo

  • Dědička ohně - Sarah J. Maasová (bux.cz)Další kniha pro mladší čtenáře, tentokrát od 12 let. Ale musím říct, že takový typ fantasy knih jsem dlouho nečetla a popravdě mi to trošku chybí. Jde o třetí díl série Skleněný trůn.

XYZ

  • Let 305 - A.G.Riddle (bux.cz)
    Tento sci-fi thriller je rozhodně zajímavý. Letadlo ztroskotá a přežije jen málo cestujících. Zbytek přeživších se musí dozvědět, proč se ocitli v úplně jiném světě.

FRAGMENT

  • Pod vlivem Jupiteru - Gary D. Schmidt (bux.cz)
    Tato kniha je určena čtenářům od 14 let. A já ačkoliv jsem za touto věkovou hranicí poměrně daleko, tak mě kniha velice zaujala.

YOLI

  • Will Grayson, Will Grayson - John Green, David Levithan (bux.cz)
    Námět této knihy je velice zajímavý a navíc jde o mého milovaného Johna Greena!

KNIŽNÍ KLUB

  • Farma - Tom Rob Smith (bux.cz)
    Od tohoto autora jsem četla knihu Dítě číslo 44 a ta byla naprosto geniální. Takže tato kniha mi nesmí chybět!

3 komentáře:

  1. Z Tebou uvedených vycházejících knih mě nyní láká především Farma a Let 305 - ten pro mamku, která tu atlantskou trilogii přečetla raz dva. Čekám také na Červenou lucernu od Mastertona, už příští týden <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pod vlivem Jupiteru mě také zaujalo, vypadá to jako něco úplně jiného, než s čím jsme se dosud mohli setkat. :)

    Chtěla bych tě pozvat na soutěž o knížky na mém blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Na Dědičku ohně už se těším. Momentálně mám rozectenou Půlnoční korunu a jsem ráda, že se tak hned budu moci vrhnout na další díl :)
    Let 305 zní moc zajímavě, možná bych se po ní pak mohla poohlédnout :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)